دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

هوای بارانی و پاییز و شمال و باد سرد - موزیک ایرانی

دانلود اهنگ هوای بارانی و پاییز و شمال و باد سرد پدرام پالیز موزیک ایرانی

دانلود اهنگ هوای بارانی و پاییز و شمال و باد سرد - موزیک ایرانی

هوای بارانی وَ پاییز وَ شِمَالٍ وَ بَادٍ سرد بِهِ حَدَّ آنَ خنده گیرایت بِهِ مِنْ أَثَرِ نکرد

نهایت عشقی وَ آنَ دو چشم تو جَوَاهِرِ اسْتِ نگاه گیرای تو دُرٍّ دیوانه کردن مَاهِرٍ است

تو بَا عِطْرُ فرنگی زدنت بِهِ دلم نشستی بِهِ روی قَلْبِ مَنْ راه عَشِقَ بازی را نبستی

تو همان نیروی جاذبه کتاب درسی تَمَامَ قانون جاذبه را یک شِبْهَ شکستی

تو بَا عِطْرُ فرنگی زدنت بِهِ دلم نشستی بِهِ روی قَلْبِ مَنْ راه عَشِقَ بازی را نبستی

تو همان نیروی جاذبه کتاب درسی تَمَامَ قانون جاذبه را یک شِبْهَ شکستی

عطر_فرنگی تو با عطر فرنگی زدنت به دلم نشستی به روی قلب من راه عشق بازی را نبستی تو همان نیروی جاذبه کتاب درسی تمام قانون جاذبه را یک شبه شکستی

تقدیم به شما زندگیام❤️ نظرتون چیه ؟

خیلی دلم میخواد یه روزى از نزدیک ببینمتون❤️ #عطر_فرنگی میشه عشقاتونو تگ و منشن کنید ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.