دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

تو دلسوز من باش معین

دانلود آهنگ تو دلسوز من باش دلم مثل حالم پریشونه امشب از معین | آهنگ ایرانی

دانلود اهنگ تو دلسوز من باش؛ دلم مثل حالم پریشونه امشب از معین | آهنگ ایرانی

دلم مثل حالم پریشونه امشب تو دلسوز من باش که از هر طرف غم فراوونه امشب تو دلسوز من باش رو سینت بذاری سر بی قرارو تو دلسوز من باش که طاقت ندارم بده روزگارو تو دلسوز من باش برم سمت کی جز تو که از بعد عشق دلت پیش من نیست

لینک دانلود آهنگ

آخ چه دردایی کشیدم از دستت دیوونه

دانلود آهنگ آخ چه دردایی کشیدم از دستت دیوونه خوب میدونستی که جونم به جون تو بنده | دانلود اهنگ

Ahang akh che dardaei keshidam az dastet divone

آخ چه دردایی کشیدم از دستت دیوونه؛ خوب میدونستی که جونم به جون تو بنده | دانلود اهنگ

موهامو زدم؛ یادِ دستات تو موهام خفه ام میکرد! /// بهم میاد /// جلو آینه دیدم خودمو؛ بد نشدم زیاد /// اون لباسی که تو دوست داشتی، نپوشیدم /// دیگه عکست نیست؛ رو صفحه ی گوشیمم /// آخه یه آدم چقدر میتونه؛ بشه بی رحم؟ /// آخ چه دردایی کشیدم؛ از دستت دیوونه! /// خیلی حرف تو دلمه /// کسی که نمیدونه… /// دلم داره غزلِ خدافظی رو میخونه /// خوب میدونستی؛ که جونم به جون تو بنده /// نه میتونم گریه کنم؛ نه لبم میخنده ///

هوای تو؛ توی این خونه منو اسیرم کرده /// من خدای دردم /// ولی هی دردا میشن؛ بی رحمتر /// عاشقت بودم /// غم رفتنت؛ زمین گیرم کرد! پیرم کرد! /// آخ چه دردایی کشیدم؛ از دستت دیوونه! /// خیلی حرف تو دلمه /// کسی که نمیدونه… /// دلم داره غزلِ خدافظی رو میخونه /// خوب میدونستی؛ که جونم به جون تو بنده /// ///

لینک دانلود آهنگ

موهامو زدم یاد دستات تو موهام خفم میکرد

دانلود آهنگ موهامو زدم یاد دستات تو موهام خفم میکرد من خدای دردم ولی هی دردا دانلود اهنگ ایرانی

Ahang mohamo zadam yad dastat to moham khafam mikard

موهامو زدم یاد دستات تو موهام خفم میکرد؛ من خدای دردم ولی هی دردا | دانلود اهنگ ایرانی

موهامو زدم یاد دستات تو موهام خفم میکرد بهم میاد جلو آینه دیدم خودمو بد نشدم زیاد اون لباسی که تو دوست داشتی نپوشیدم دیگه عکست نیست رو صفحه گوشیمم آخه یه آدم چقدر میتونه بشه بی رحم آخ چه دردایی کشیدم از دستت دیوونه خیلی حرف تو دلمه کسی که نمیدونه دلم داره غزل خدافظی رو میخونه خوب میدونستی که جونم به جون تو بنده نه میتونم گریه کنم نه لبم میخنده هوای تو تو این خونه منو اسیرم کرده

من خدای دردم ولی هی دردا میشن بی رحم تر عاشقت بودم غم رفتنت زمینگیرم کرد پیرم کرد آخ چه دردایی کشیدم از دستت دیوونه خیلی حرف تو دلمه کسی که نمیدونه دلم داره غزل خدافظی رو میخونه خوب میدونستی که جونم به جون تو بنده

لینک دانلود آهنگ

خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه

دانلود آهنگ خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه، دانلود اهنگ بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده | دانلود اهنگ ایرانی

Ahang khoda ye kari bekon bal parande nashkane

خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه | بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده | دانلود اهنگ ایرانی

وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا شکسته بی تو قایقم چرا نمیکنی نگام زخمیه بال و پرم از توام خسته ترم غریبم خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا نمیدونم نمیدونم

لینک دانلود آهنگ

وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا

دانلود آهنگ وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا، دانلود اهنگ زخمیه بال و پرم از توام خسته ترم غریبم

Ahang vay az daste adama che bi rahman bego chera

وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا | زخمیه بال و پرم از توام خسته ترم غریبم | دانلود اهنگ

وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا

شکسته بی تو قایقم چرا نمیکنی نگام

زخمیه بال و پرم از توام خسته ترم غریبم

خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه

بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده

بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا

نمیدونم نمیدونم

لینک دانلود آهنگ