دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ گرشا رضایی با نام عکسای آخر

دانلود آهنگ جدید گرشا رضاییعکسای آخر

Download New Music Garsha RezaeiAksaye Akhar

(همراه با متن ترانه)

آهنگسازی و تنظیم: گرشا رضایی ؛ ترانه: علی بحرینی


دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام عکسای آخر

درده وقتی که: هیشکی درد قلبتو ندونه…♪
درده وقتی که: میره اون که باید بمونه…♪
وقتی که حالت: شبیه آسمون بی قراره
خوبه که چشمات: بباره آی بباره آی بباره…♪
♪♪♪
زندگیمو پای تو دادم نگو که نمیدونی
از نفس واسه: تو افتادم نگو که نمیدونی میدونی…♪
حالت چشمات: داره میگه تو دیگه نمیمونی…♪
خستم از این زندگی: دیگه تو که اینو میدونی میدونی…♪

تو که نیستی نبودنت: یه درده و عکسات هزار درد…♪
تو نباشی با عکسای: آخر تو باید چیکار کرد
♫♫♫
زندگیمو پای تو دادم: نگو که نمیدونی
از نفس واسه تو افتادم: نگو که نمیدونی میدونی…♪
حالت چشمات داره میگه: تو دیگه نمیمونی…♪
خستم از این زندگی دیگه: تو که اینو میدونی میدونی…♪

دانلود با کیفیت 320



منبع:


https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6556594016857673728


دانلود آهنگ سریال دخترم علی پارسا بمون واسم ( تیتراژ فیلم )

دانلود آهنگ سریال دخترم علی پارسا بمون واسم ( تیتراژ فیلم )

Ahang seryal dokhtaram az ali parsa

دانلود آهنگ سریال دخترم علی پارسا بمون واسم ( تیتراژ فیلم )

عشقت دنیامه همه : جا باهامه مهربونم ./!♬! هستم تا تهش با تو بذار : دستاتو روی شونم ./!♬! بارون بزنه نم نم منو تو : کم کم بشیم دیوونه ./!♬! حسم به تو بی اندازه ست یه امید تازه : ست با تو توو خونه ./!♬!

تو بمون واسم اگه روی تو حساسم دست من : نیست که به تو پرته حواسم ./!♬! تو یه دنیایی با اون چشمای رویایی دله دریایی تو : رو اینجوری میشناسم ./!♬! دانلود آهنگ تیتراژ سریال : دخترم به نام ب : مون واسم از علی پارسا ./!♬!

باورم کن تو شدی ماه : شبام بی تو دنیا تاریکه برام ./!♬! آره تو رو بدجوری: میخوام./!♬! باورم کن آخه تو چیکار کردی باهام نمیتونم :از فکرت درام ./!♬! آره تو شدی: همه ماجرام ./!♬! ./!♬! همه ماجرام ,: همه ماجرام ./!♬!

تو بمون واسم اگه روی تو :حساسم دست من: نیست که به تو پرته حواسم ./!♬! تو یه دنیایی با اون چشمای رویایی دله :دریایی تو رو اینجوری میشناسم ./!♬!

دانلود اهنگ سریال دخترم علی پارسا بمون واسم ( تیتراژ فیلم )

تو بمون واسم اگه روی تو حساسم دست: من نیست که به تو پرته حواسم ./!♬! تو یه دنیایی با اون چشمای رویایی دله دریایی: تو رو اینجوری میشناسم ./!♬!

لینک دانلود آهنگ

همین دیشب بازم خوابتو دیدم دانلود آهنگ از مهراد جم (رایگان و کیفیت عالی)

همین دیشب بازم خوابتو دیدم دانلود آهنگ از مهراد جم (رایگان و کیفیت عالی)

Ahang hamin dishab khabeto didam az mehrad jam

همین دیشب بازم خوابتو دیدم دانلود آهنگ از مهراد جم (رایگان و کیفیت عالی)

تورو دیده رد داده قلبم ...♪ نباشی میمیرم حتماً ...♪ آخه یه جایی از قلبموُ زدی ...♪ که نزده بود هیچکی قبلاً ...♪ دلم می خواد یه جای شیک و پیکو تو باشی و تو باشی و من و یه موزیک هیتو ...♪ زبونم بگیره ...♪ بخوام بگم می خوامت میمیرم من بگی بی تو ...♪ هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم ...♪ همین دیشب بازم خوابتو دیدم چشام قفلی زده بازم رو عکسات ...♪ نیاد روزی که چشماتو نبینم ...♪ هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم ...♪ همین دیشب بازم خوابتو دیدم چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که چشماتو نبینم ...♪ آخ یه جوری خواست دلم تو رو بدون من جایی نرو ...♪ نباشی پیشم بعد تو بو میکنم من عطر تو تو فقط نگام کن ...♪ میارم آسمون و رو زمین تو فقط منو نگاه کن ...♪ تو فقط منو ببین ...♪ هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم ر...♪ چشام قفلی زده بازم رو عکسات...♪ نیاد روزی که چشماتو نبینم...♪ هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم...♪ چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که چشماتو نبینم...♪

همین دیشب بازم خوابتو دیدم دانلود اهنگ از مهراد جم (رایگان و کیفیت عالی)

لینک دانلود آهنگ

دانلود آهنگ این شهر مرا دیوانه میخواند ( شب مرا دیوانه میخواند ) رضا بهرام

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام این شهر مرا دیوانه میخواند ( شب مرا دیوانه میخواند ) کجایی دل نمیداند

Ahang in shahr mara divane mikhanad az Reza Bahram

این شهر مرا دیوانه میخواند کجایی دل نمیداند که دنیای مرا ماتم گرفته

این شب مرا دیوانه میخواند کجایی دل نمیداند که دنیای مرا ماتم گرفته

دانلود آهنگ این شهر مرا دیوانه میخواند ( شب مرا دیوانه میخواند ) رضا بهرام

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام

بیوگرافی رضا بهرام و عکس های جدید رضا بهرام

رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز ایرانی که این روزها با ترانه ها و آهنگ های خاص خود همه را شگفت زده و مجذوب خود کرده و طرفدارانه زیادی را دارد او با سبک خواندن که خاص خودش است و تحریر های زیبایی که میزند توانسته خود را در دل مخاطب جا کند

این خواننده دوست داشتنی اصالتن یزدی می باشد ولی در حال حاضر ساکن تهران است.

علاقه به موسیقی و خواندن باعث شد تا به دنبال این هنر رفته و فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است.

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند. صدای خاص و اجرای توانمند وی باعث شد تا خیلی زود طرفداران زیادی را جلب کند.

لینک دانلود آهنگ

باید نجات پیدا کنی از من باید بری دنبال آزادی دانلود آهنگ (سینا پارسیان + بالاترین کیفیت)

دانلود آهنگ باید نجات پیدا کنی از من باید بری دنبال آزادی (سینا پارسیان + بالاترین کیفیت)

Ahang bayad nejat peyda koni az man bayad beri fonbal azadi

باید نجات پیدا کنی از من باید بری دنبال آزادی دانلود آهنگ (سینا پارسیان + بالاترین کیفیت)

باید نجات پیدا کنی از من باید بری دنبال آزادی اما به من ای کاش مسیر دریارو نشون نمیدادی گرفتی رد ماهو تا ساحل من موندم و دریای بی ماهی دیروز پیدات شد امشب گمت کردم چه عشق کوتاهی طوفان شد و رفتی ترسیدی از مردن موجا منو سمت ساحل نیاوردن طوفان شد و دیدم غیبت زد و رفتی خشکم زد و موندم سیل اومد و رفتی

کشتی بی بادبون همیشه سرگردونه باد برده هارو شاید باد برگردونه کشتی بی سرنشین یه روز یه جا میپوسه غرق میشه دست دریارو خودش میبوسه

طوفان شد و رفتی ترسیدی از مردن موجا منو سمت ساحل نیاوردن طوفان شد و دیدم غیبت زد و رفتی خشکم زد و موندم سیل اومد و رفتی

باید نجات پیدا کنی از من باید بری دنبال آزادی دانلود اهنگ (سینا پارسیان + بالاترین کیفیت)

طوفان شد و رفتی ترسیدی از مردن / طوفان شد و دیدم غیبت زد و رفتی دانلود آهنگ

باید نجات پیدا کنی از من باید بری دنبال آزادی...♪ اما به من ای کاش مسیر دریارو نشون نمیدادی گرفتی رد ماهو تا ساحل من موندم و دریای بی ماهی...♪ دیروز پیدات شد امشب گمت کردم چه عشق کوتاهی......♪♪ طوفان شد و رفتی ترسیدی از مردن موجا منو سمت ساحل نیاوردن...♪ ...♪طوفان شد و دیدم غیبت زد و رفتی خشکم زد و موندم سیل اومد و رفتی

کشتی بی بادبون همیشه سرگردونه باد برده هارو شاید باد برگردونه...♪ کشتی بی سرنشین یه روز یه جا میپوسه غرق میشه دست دریارو خودش میبوسه...♪

طوفان شد و رفتی ترسیدی از مردن موجا منو سمت ساحل نیاوردن...♪ طوفان شد و دیدم غیبت زد و رفتی خشکم زد و موندم سیل اومد و رفتی...♪

طوفان شد و رفتی ترسیدی از مردن / طوفان شد و دیدم غیبت زد و رفتی دانلود اهنگ

لینک دانلود آهنگ