دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

عذابش تا ابد تنهات نمیزاره میدونم عاشقی تاوانی هم داره - موزیک ایرانی

دانلود آهنگ عذابش تا ابد تنهات نمیزاره میدونم عاشقی تاوانی هم داره مازیار فلاحی موزیک ایرانی

دانلود اهنگ عذابش تا ابد تنهات نمیزاره میدونم عاشقی تاوانی هم داره - موزیک ایرانی

عذابش تا ابْدُ تنهات نمیزاره

میدونم عاشقی تاوانی هُمْ داره

پس نمون زودتر برو

یا بکش أَوَّلِ منو یا میکشم آخَرَ تورو

مال مِنْ بودی همش دنبال مِنْ بود

چرا دنیات عِوَضُ شَدَّ زندگیت یار هوس شد

من که میدونستم أَزُّ أَوَّلِ ته این قُصَّهُ رو

تا آخرش أَزُّ اولش

تورو دیدم که دستات توی دستش بود

جدایی أَزُّ تو وَ عَشِقَ تو ترسش بود

لینک دانلود آهنگ

مال من بودی همش دنبال من بود مازیار فلاحی - موزیک ایرانی

دانلود آهنگ مال من بودی همش دنبال من بود مازیار فلاحی در سایت موزیک ایرانی

Ahang mal man bodi hamash donbale man bod az Maziyar Fallahi

دانلود اهنگ مال من بودی همش دنبال من بود مازیار فلاحی - موزیک ایرانی

عذابش تا ابد تنهات نمیزاره میدونم عاشقی تاوانی هم داره پس نمون زودتر برو یا بکش اول منو یا میکشم آخر تورو مال من بودی همش دنبال من بود چرا دنیات عوض شد زندگیت یار هوس شد من که میدونستم از اول ته این قصه رو تا آخرش از اولش تورو دیدم که دستات توی دستش بود جدایی از تو و عشق تو ترسش بود

لینک دانلود آهنگ

از تیر مژگان میزنی تیرم چند مهران مدیری / اجرای زنده در کنسرت - موزیک ایرانی

دانلود آهنگ از تیر مژگان میزنی تیرم چند مهران مدیری اجرای زنده در کنسرت برج میلاد تهران در سایت موزیک ایرانی

Ahang az tir mozgan mizani tiram chand Mehran Modiri

دانلود اهنگ از تیر مژگان میزنی تیرم چند مهران مدیری / اجرای زنده در کنسرت - موزیک ایرانی

از تیر مژگان میزنی ...♪ تیرم چند تیرم چند تیرم چند...♪ غم عشقت مرا از پای افکند...♪ پای افکند پای افکند...♪ چرا میزنی میزنی میزنی میزنی یار...♪ چرا میکشی میکشی میکشی میکشی یار...♪ تو با تیر نگاهت...♪ همه خلق جهان را...♪ همه پیر و جوان را...♪ جانم همه پیر و جوان را...♪

از تیر مژگان می زنی...♪ تیرم چند تیرم چند تیرم چند...♪ غم عشقت مرا از پای افکند پای افکند پای افکند...♪ از تیر مژگان میزنی...♪ تیرم چند تیرم چند تیرم چند...♪ غم عشقت مرا از پای افکند...♪ پای افکند پای افکند...♪

لینک دانلود آهنگ

مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم / تیتراژ سریال مانکن - موزیک ایرانی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم / تیتراژ ابتدایی اول سریال مانکن از سایت موزیک ایرانی

Ahang mage behet nagofte bodam paye to mimonam az Farzad farzin

دانلود اهنگ مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم / تیتراژ سریال مانکن - موزیک ایرانی

اون مث مانکن همش تو زاویه با من بود حالتاش تغییر نمیکرد تکلیف عشقمون روشن بود هر قدر طلبکار عشقش شدم دورتر میشد انگار واسه مرگ این عشق همه چی جورتر میشد همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم نمیخوام بباره بارونی که دلگیره از روزی که رفتی بهونتو میگیره این قلب وامونده هنوز رو عشق تو گیره میدونم

مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم غمت تمام زندگیمه آره من دیوونم عشقت باهامه تو همه خاطره هامه عزیزم با من که کل زندگیمی واسه چی بی رحمی هیشکی برات شبیه من نیست یه روزی میفهمی روزی که دیره تو منو یادت نمیره عزیزم همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم نمیخوام بباره بارونی که دلگیره

لینک دانلود آهنگ

عزیز میمیرم غم و تو چشات ببینم - موزیک ایرانی

دانلود آهنگ عزیز میمیرم غم و تو چشات ببینم - موزیک ایرانی

Ahang azizam mimiram ghamo to cheshat bebinam

دانلود اهنگ عزیز میمیرم غم و تو چشات ببینم - موزیک ایرانی

واسه تو میزنه قلبم، اومدی تو دلم کم کم!!…//..//

نمیتونم آروم بگیرم، بی تو اصلاً واقعـاً…//..//

حالا که اومــدی؛ لطفاً بمون و بسازیم با هم!!…//..//

#تنظیم کننده: محمد ابایی

خاطره هامونو… چشماتو نگیری از من عشـقم…//..//

{ زندگیِ بی تو دیگه عمرا… بارونِ بی تو، دیگه عمرا…//..//

حالِ خوب بی تو، دیگه مــثلِ یه کابوسه…//..//

عاشقی بدونِ دیگه تو عمرا…//..//

آخه عمرن؛ عمرن؛ عمرن؛ دلم دیگه غیرِ تو کسی رو بخوادِش!!…//..// } ۲ بار تکرار شود

عزیزم میمـیرم، غمو توو چشات ببینم…//..//

سرِت رو، رووو شونم، بذار تا آروم بگیرم…//..//

#ملودی و ترانه: شایان قاسمی

تو مالِ منـی!! به همه بگو اینو…//..//

آخه یه دنیاست، یه یارم مَحاله تنهات بذارم…//..//

لینک دانلود آهنگ