دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

یادت میوفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم؛ مانکن - موزیک ایرانی

دانلود اهنگ یادت میوفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم؛ تیتراژ پایانی سریال مانکن از فرزاد فرزین - موزیک ایرانی

ahang yadet miyoftam ba gerye mikhandam

دانلود اهنگ یادت میوفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم؛ مانکن - موزیک ایرانی

لحظه ای که تورو راهی کردم میدونستم چه گناهی کردم که عذابش جونمو میگیره میگیره ... دوری تو از خودم دورم کرد این جدایی بی تو مجبورم کرد که بسازم با غم و تنهایی تنهایی ... یادت میوفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم رو هرچی دارم حتی رو آیندم چشمامو میبندم دلتنگ که میشی حستو میگیرم دلتنگمی که دارم برات میمیرم بدون چشمات از زندگی سیرم حستو میگیرم بعد از تو حس کردم خالی شده پشتم تو روز مرگیهام آیندمو کشتم تصویر آینده بی خنده یعنی چی اصلا بدون تو آینده یعنی چی یادت میوفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم رو هرچی دارم حتی رو آیندم چشمامو میبندم دلتنگ که میشی حستو میگیرم دلتنگمی که دارم برات میمیرم

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.