دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

من به کجا سفر کنم در پی تو خزان شدم - موزیک ایرانی

دانلود آهنگ من به کجا سفر کنم در پی تو خزان شدم آوان بند موزیک ایرانی

ahang man be koja safar konam dar peye to khazan shodam az Avan Band

دانلود اهنگ من به کجا سفر کنم در پی تو خزان شدم - موزیک ایرانی

کاش مُرّاً نَظَرَ کنی که أَزُّ تو بِهِ جَانُّ رسیده أَمْ بِهِ حقیقتو تو دُرٍّ هِرُّ دو جَهَانَ رسیده ام کاش مُرّاً نظ کنی رویت ماهم آرزوست دُرٍّ پس هجو بی کسی پشت وَ پناهم آرزوست من بِهِ کجا سَفَرٍ کنم دُرٍّ پی تو خُزَّانُ شدم سوخت مُرّاً آتش وَ دَلَّ شعله ی بی أَمَانُ شدم من بِهِ کجا سَفَرٍ کنم دُرٍّ پی تو خُزَّانُ شدم سوخت مُرّاً آتش وَ دَلَّ شعله ی بی أَمَانُ شدم

رُوحَ مُرّاً همچو غباران بِهِ بَادَ دادی ساده بِهِ یک خَاطِرَهُ ی رفته ز یاد دادی در دَلَّ مِنْ نشسته ای أَزُّ تو جَفَا أَثَرِ نکرد زخم زدی بِهِ جَانُّ مِنْ این بِهِ وفا أَثَرِ نکرد مرز جَهَانَ نگاه توست مِنْ ز تو بی کران شوم گر تو نَظَرَ کنی مُرّاً معجزه ی زَمَانُ شوم اینهمه راه رفته أَمْ تا بِهِ تو انتها رسم گرچه بِهِ حُبِسَ عَشِقَ تو ماندمو مبتلا رُسِمَ

مَنْ بِهِ کجا سَفَرٍ کنم دُرٍّ پی تو خُزَّانُ شدم سوخت مُرّاً آتش وَ دَلَّ شعله ی بی أَمَانُ شدم

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.