دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

کاش مرا نظر کنی که از تو به جان رسیده ام - موزیک ایرانی


دانلود آهنگ کاش مرا نظر کنی که از تو به جان رسیده ام آوان بند در موزیک ایرانی

Ahang kash mara nazar koni ke az to be jan resideam az Avan Band

دانلود اهنگ کاش مرا نظر کنی که از تو به جان رسیده ام - موزیک ایرانی

کاش مرا نظر کنی که از تو به جان رسیده ام به حقیقتو تو در هر دو جهان رسیده ام کاش مرا نظ کنی رویت ماهم آرزوست در پس هجو بی کسی پشت و پناهم آرزوست من به کجا سفر کنم در پی تو خزان شدم سوخت مرا آتش و دل شعله ی بی امان شدم من به کجا سفر کنم در پی تو خزان شدم سوخت مرا آتش و دل شعله ی بی امان شدم

روح مرا همچو غباران به باد دادی ساده به یک خاطره ی رفته ز یاد دادی در دل من نشسته ای از تو جفا اثر نکرد زخم زدی به جان من این به وفا اثر نکرد مرز جهان نگاه توست من ز تو بی کران شوم گر تو نظر کنی مرا معجزه ی زمان شوم اینهمه راه رفته ام تا به تو انتها رسم گرچه به حبس عشق تو ماندمو مبتلا رسم من به کجا سفر کنم در پی تو خزان شدم سوخت مرا آتش و دل شعله ی بی امان شدم

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.