دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، شاد و غمگین

دانلود آهنگ گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است از علیرضا قربانی (تیتراژ سریال پدر)

دانلود اهنگ تیتراژ سریال پدربه نام گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است از علیرضا قربانیبا کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang goftam in aghaz payan nadarad eshgh agar eshgh ast az Alireza Ghorbani

دانلود آهنگ گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است از علیرضا قربانی (تیتراژ سریال پدر)

گفتم این آغـاز، پایان ندارد!!×..
عشق اگر عشــق است، آسان ندارد…!×..
گفتی از پاییــز، باید سفــــر کرد!×..
گرچه گُل، تابِ طوفان ندارد…!×..
آن که لیلا شد در چشمِ مجنون، هم نشینی جز باران نـــدارد!×..
گفتم این آغــــاز، پایـــــان ندارد!!×..
عشق اگر عشــق است، آســان ندارد…!×..
شعر : اهورا ایمان
آن بهــــاران کــو؟ آن روزگـــاران کـــو؟!×..
زیرِ باران، آن حــالِ پریشان کـــو؟!×..
بازآ! منِ آسیمه سَر، بی بال و بی پر مانـــده!×..
جای تنهایی، در سینه ها مانده!×..

دانلود آهنگ گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است از علیرضا قربانی (تیتراژ سریال پدر)

رفته مجنون و لیلا، به جا مانده!×..
از مستی و مینا و می، اشکی به ساغـــر مانده…!×..
گفتم این آغاز، پایان ندارد!!×..
عشق اگر عشق است، آسان ندارد…!×..
گفتی از پاییز، باید سفــــر کرد!×..
ملودی : ستار اورکی
گرچه گُل، تابِ طوفـــان ندارد…!×..
آن که لیلا شد در چشمِ مجنون، هم نشینی جز بـــاران نـــدارد!×..
گفتم این آغاز، پایان ندارد!!×..
عشق اگر عشق است، آسان ندارد…!×..
گفتم این آغــــاز، پایان ندارد!!×..
عشق اگر عشق است، آســــان ندارد…!×..

لینک دانلود آهنگ | برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

http://m8a.ir/TfsCD

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.